Dublin (25. 9. – 5. 10. 2019)

25.9. První den po příletu do Irska nás na letišti vyzvedla Johnova matka Lily. Cesta z letiště trvala necelé dvě hodiny, kvůli provozu. Po příjezdu do našeho dočasného domova jsme se seznámili se členy rodiny a dostali večeři. Poté nám byly ukázány naše pokoje a šli jsme si lehnout, neboť jsme byli unavení.

26.9. Druhý den jsme vstávali v brzkých  ranních hodinách, jelikož jsme do práce vyjížděli v 5:30, po cestě jsme vyzvedli naší kolegyni Barču a jeli jsme směr Dublin. Naší první zastávkou byl supermarket Fresh (Fresh je řetězec supermarketů, které nabízí běžné věci co jsou v supermarketech, ale také nabízí občerstvení s čerstvými produkty) na Camden street. Zde jsme se seznámili se zbytkem našeho pracovního týmu, který se skládal jak z Irů, tak i z Čechů. Do ruky jsme dostali mašinky a bylo nám řečeno jak s nimi zacházet a co počítat. Díky naším kolegům nám šla práce lépe, protože nám se vším pomohli a byli velmi ochotní. Po pauze na oběd jsme se vydali do druhého obchodu, kterým byl další supermarket Fresh. Z práce jsme se vratíli kolem půl 5, dostali jsme večeři, chvíli odpočívali a vydali se do místní hospůdky.

27.9. Třetí den jsme opět vyjížděli v brzkých ranních hodinách do práce a náš tým byl rozdělen na dvě skupiny. Jedna skupina jela do supermarketu ve městě Kells a poté na benzínovou stanici Maxol v Adamstownu. Druhá skupina se vydala do většího supermarketu Fresh. Po příjezdu domu jsme dostali večeři a Míša se nás zeptala zda bychom jí mohli pohlídat večer děti. Večer proběhl v klidu, děti nezblobily.

28.9. Čtvrtý den byl pro nás opět pracovní, ráno jsme vyjížděli do práce ještě o chvilku dříve než obvykle. Namířeno jsme měli nejdříve do Crand Canal v Dublinu do supermarketu Fresh. Po dokončení tohoto obchodu a pauze na oběd jsme se vydali do dalšího obchodu jménem SuperValu (SuperValu je největší řetězec supermarketů v Irsku). Tento den byl opravdu dlouhý a náročnější, tudíž jsme po příjezdu kolem 6 hodiny byli unavení, navečeřeli jsme se, chvíli jsme si povídali a šli jsme si lehnout.

29.9. Pátý den jsme pracovali ve Firhouse v SuperValu, tento obchod byl poměrně velký a také přišel nečekaně kontrolor, našly se nějaké chyby v počtu zboží, ale chybami se přeci člověk učí ;-). Další v řadě byl Fresh ve Smithfieldu, ze kterého jsme se vrátili večer. Dostali jsme večeři a šli jsme si lehnout, neboť jsme druhý den opět vstávali brzy.

30.9. Šestý den byl pro nás pracovní zkušenost čistě s Iry. Irové v našem týmu byli velmi ochotní a pomohli nám, když jsme si s něčím nevěděli rady. Práce v obchodě nám utekla relativně rychle, ale poté jsme čekali na druhou půlku týmu, tudíž jsme se dostali domů až večer.

1.10. Tento den jsme dostali první volno. Tak jsme hned volný čas využili na výlet autobusem z Carlow do Dublinu. Počasí nám moc nepřálo, ale i tak jsme si výlet užili. Navštívili jsme obchodní centrum Stephen´s Green Shopping Centre, kde jsme si nakoupili oblečení a nějaké suvenýry pro naše rodiny. Poté jsme se šli najíst do mexické restaurace Pablo Picante, což pro nás byla první zkušenost s mexickým jídlem, které nám moc chutnalo. Před odjezdem zpět jsme se šli podívat na řeku Liffey, která protéká Dublinem. Nazpátek jsme jeli opět autobusem do Carlow, kde nás vyzvedla Míša a odvezla domů.

2.10. Osmý den jsme se vrátili do pracovního nasazení. Vyjeli jsme v 6 hodin ráno a před sebou jsme měli cca 3 hodinnovou cestu do Millstreet do malého obchůdku, práce nám utekla rychle, ale pak nás čekala ještě delší cesta do Dublinu na take over supermarketu Spar, který se prodával. Na místo jsme dorazili dříve než bylo plánováno, tak jsme si srovnali zboží v regálu dopředu, aby se lépe počítalo. V tomto obchodě jsme skončili po 8 hodině a domů jsme dorazili v půl 11.

3.10. Devátý den jsme jeli na další inventuru Freshe, který jsme měli rychle hotový a tak jsme se vydali s Barčou do Carlow na prohlídku místní zahrady a poté do zverimexu.

4.10. Náš předposlední den jsme strávili ve dvou supermarketech SuperValu. Večer jsme si zabalili věci a rozloučili se s Míšou a s dětmi.

5.10. Poslední den ráno jsme s Johnem naposledy vyrazili na naší poslední inventuru do Freshe. Po dokončení inventury jsme se rozloučili s Johnem a naším pracovním týmem a odjeli autobusem na letiště.